فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

۷ ابزار برتر افزایش امنیت شما در اینترنت

۷ ابزار برتر افزایش امنیت شما در اینترنت

اگر شما هم یکی از آن دسته کاربران اینترنتی هستید که سال‌‌ها از یک رمز عبور ساده برای ورود به سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی مختلف استفاده می‌کنند، برای امنیت اینترنتی خود شدیدا به کمک نیاز دارید.

اگر شما هم یکی از آن دسته کاربران اینترنتی هستید که سال‌‌ها از یک رمز عبور ساده برای ورود به سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی مختلف استفاده می‌کنند، برای امنیت اینترنتی خود شدیدا به کمک نیاز دارید. تهدیدات اینترنتی هر سال پیچیده‌تر شده و حالا، مسئله به روز بودن ابزار امنیتی بیشتر از همیشه اهمیت یافته است. از خوش‌شانسی شما، کاربران وب عموما صرفه‌جو هستند و شما می‌توانید ابزارهای امنیتی بسیار فوق‌العاده‌ای را بدون پرداخت هزینه، دانلود و استفاده کنید.

 

ما ۷ نمونه از بهترین ابزارهای امنیتی موجود را جمع‌آوری کرده‌ایم. می‌توانید از این لیستی که شامل بهترین گزینه‌های آنتی‌ویروس رایگان جهت حفظ کامپیوتر و اطلاعات روی آن از آسیب‌ها استفاده کنید.

 

HTTPS Everywhere

 

از افزونه مرورگر HTTPS Everywhere روی کروم و فایرفاکس استفاده کنید تا ایمنی داده‌ها و ارتباطات آنلاین‌تان تامین شود. HTTPS از حملات جاسوسی در طول دانلود‌ها، ساخت حساب‌ها و تبادل داده جلوگیری می‌کند.

  

 


موضوعات مرتبط: درس بیست و هفت ۷ ابزار برتر افزایش امنیت شما در اینترنت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, | 10:20 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon